μας επισκεφθήκατε

Τρίτη 7 Απριλίου 2020

Β3 ΓΛΩΣΣΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ

ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΣΑΣ ΣΤΙς ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΣΚΗΣΕΙΣ [για την Παρασκευή 10 Απριλίου στις 11.00]


1. Nα βρείτε σε ποιες περιπτώσεις χρησιμοποιούνται οι ακόλουθες μεταφορικές φράσεις:
Α. 1. σηκώνω χέρι                                                                Β. 1. βρήκα το δάσκαλό μου
2. σηκώνω ψηλά τα χέρια                                                           2. βρήκα τις πόρτες κλειστές
3. δίνω τα χέρια                                                                            3. τα βρήκαμε
4. τρίβω τα χέρια μου                                                                  4. βρήκα τον εαυτό μου
5. με το χέρι στην καρδιά                                                            5. βρήκα το δρόμο μου
6. πάει με το σταυρό στο χέρι                                                    6. τα βρήκα σκούρα
7. έχω τα χέρια μου δεμένα                                                       7. τα βρήκαμε τα λεφτά μας
8. λύνω τα χέρια κάποιου                                                           8. βρήκα λογαριασμό
9. κάνω ό,τι περνάει από το χέρι μου

10. τον κρατώ στο χέρι
11. είναι του χεριού μου
12. έχω το πάνω χέρι
13. χάνω κάτι μέσα από τα χέρια μου
14. γύρισε με άδεια χέρια
15. ζήτησε το χέρι της
16. τα είπαμε ένα χεράκι

2. Nα εντάξετε σε περιόδους λόγου τις ακόλουθες μεταφορικές φράσεις:

1. τον ψάρεψε ....................................................................................................
2. τα έκανε θάλασσα ....................................................................................................
3. τον έπιασε στα δίχτυα της ....................................................................................................
4. έγινε καπνός ....................................................................................................
5. πέρασα πολλές φουρτούνες ....................................................................................................
6. τα ’κανε μούσκεμα ....................................................................................................
7. πλήρωσε τη νύφη ....................................................................................................
8. τον έβαλε στο μάτι ....................................................................................................
9. με πήρες στο λαιμό σου ....................................................................................................
10. μου έβαλε τα δυο πόδια σε ένα παπούτσι .....................................................................

ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.